Knihy zaměřené na SEO a copywriting či marketing

V dnešní době se SEO mění takovou rychlostí, že pro získání kvalitních informací o SEO potřebujete brát aktuální trendy spíše z internetu. Přesto je několik knížek, které i dnes zaujmou svým obsahem.

kniha Optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace pro vyhledávače - SEO

jak zvýšit návštěvnost webu

Autor:
Počet stran: 123

Starší, ale dobrá SEO kniha rozpoutala zájem o literaturu z této oblasti. Je ke stažení na seo.jasminka.cz/seo-kniha

autor knihy

Radim Smička vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze se zaměřením na Informační technologie a je autorem známého bazaru Bazos.cz

kniha Velký průvodce SEO

Velký průvodce SEO

jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích

Autor:
Počet stran: 320 isbn: 978-80-251-2195-5

Velký průvodce SEO od Michala Kubíčka nabízel vše potřebné k optimalizaci vašeho webu od úplného základu, navíc byla SEO kniha zaměřená na prostředí českého internetu. SEO kniha popisovala úpravu zdrojového kódu a přípravu plánu optimalizace, ve kterém nechyběla analýza konkurence. Čtenář se dozvěděl také něco o budování zpětných odkazů, základy marketingu nebo jak zvýšit návštěvnost e-shopu. Copywriting kniha popisuje ještě jako SEO copywriting, ale už zdůrazňuje důležitost obsahu. Svým pojetím byl vhodný spíše pro SEO začátečníky. Celkem se Velký průvodce SEO dočkal tří vydání.

autor knihy

Michal Kubíček se SEO problematice věnuje od roku 2003.

SEO kniha 333 tipů a triků

333 tipů a triků pro SEO

sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače

Autor:
Počet stran: 262 isbn: 978-80-251-2468-0

Kniha 333 tipů a triků pro SEO šla více do hloubky než Velký průvodce SEO, kniha obsahovala osvědčené tipy a triky pro SEO. Mimo jiné se čtenáři dozvěděli, jak si vybrat kvalitní webhosting, jak zvýšit autoritu webu nebo jak upravit soubor htaccess. Velká část knihy řešila, kam umístit svoje odkazy, kdy do odkazu umístit titulní stranu a kdy podstránku, a další věci o linkbuildingu. Samozřejmě nechyběly sociální sítě, mimo jiné autor knihy probírá tehdy populární flickr.

autoři knihy

333 tipů a triků pro SEO napsali společně Michal Kubíček a Jan Linhart. Jan Linhart nabízí od roku 2005 své služby v oblasti linkbuildingu a linkbaitingu.

kniha SEO - cesta k propagaci vlastního webu

SEO - cesta k propagaci vlastního webu

Autor:
Počet stran: 152 isbn: 978-80-247-4222-9

Kniha SEO - cesta k propagaci vlastního webu vyplnila na trhu mezeru po vyprodání předchozích knih. SEO kniha ukázala jak vypadá analýza návštěvnosti webu, jak integrovat Facebook s webem a jedna kapitola byla věnovaná budování zpětných odkazů. Neopoměla copywriting a SEO kniha cesta k propagaci vlastního webu zmínila nejen často opakovaná a klamná slovesa v copywritingu ale také akční slovesa, která by měl každý copywriter znát.

autor knihy

David Procházka je vývojář specializovaných průmysových aplikací a spravuje webové prezentace více než čtyřiceti společností holdingu Vítkovice Machinery Group.

kniha SEO – Optimalizace pro vyhledávače profesionálně

SEO – Optimalizace pro vyhledávače profesionálně

Autor:
Počet stran: 400 isbn: 978-80-7413-172-1

Navržení správné struktury webu či určení optimální hustoty klíčových slov nabízí kniha SEO – Optimalizace pro vyhledávače profesionálně, kterou ocení především budoucí SEO konzultant. V knize jsou vypracované dvě případové studie, první popisuje obsahový web a druhá e-shop. Obě studie nabízí přes 40 stran inspirace všem, kteří ještě analýzu webu neprováděli. Jsou zde také popsané časté chyby a ukázané postupy, jak zlepšit web. Těm, kdo chtějí ušetřit za analýzu web stránek obsahuje kniha SEO – Optimalizace pro vyhledávače profesionálně šablonu SEO analýzy. Nechybí ani zmínka o testování webu nebo kapitola sociální sítě. Na českém vydání knihy spolupracovala známá postava české SEO scény Pavel Ungr.

autoři knihy

SEO konzultant Danny Dover byl zaměstnaný u společností Facebook, Microsoft nebo Comcast.

kniha Web copywriting pro samouky

Web copywriting pro samouky

Autor:
Počet stran: 208 isbn: 978-80-7413-176-9

Úvodní varování tato kniha o copywritingu může způsobit úspěch na internetu naznačuje, že Web copywriting pro samouky zjevně míří mezi copywriting a obsahový marketing. Obsáhlá kapitola zaměřená na produktový text zbaví copywriting skoro všech mýtů a ukáže jak správně napsat prodejní text, pohraje si s nadpisy a dokonce se snippety vyhledávače. Dozvíte se jak vytvořit špičkový příspěvek pro Facebook nebo také že králem copy je konkrétní plnovýznamové sloveso. Web copywriting pro samouky ukáže jak najít a zformulovat ta nejlepší USPs pro váš web nebo jak dlouhý by měl být webový text. Spíše než pro SEO kniha vyniká svým zaměřením, kterým je copywriting pro web a začínající copywriter by si jí rozhodně měl přečíst, a pokročilý copywriter taky.

autor knihy

Pavel Šenkapoun je vystudovaný češtinář a profesor českého jazyka, navíc je velmi vtipný.

kniha Internetový marketing

Internetový marketing

prosaďte se na webu a sociálních sítích

Autor:
Počet stran: 376 isbn: 978-80-251-2795-7

Internetový marketing se soustředí především na komunikaci a kniha Internetový marketing nabízí v dobrém slova smyslu pro každého něco. Ať už jste marketingový manažer, seo konzultant nebo webový copywriter, témata jako je nastavení marketingové strategie, analýzy a statistiky vám ukážou jak zvýšit návštěvnost webu. Copywriter se naučí formulovat text pro sociální sítě a získá představu o vyhodnocování úspěšnosti textu na webu, v reklamě nebo sociálních sítích. To je žádané, protože marketing zaměřený na sociální sítě je nyní nejrychleji se rozvíjející formou marketingu. Kvalitní informace o marketingu v knize najdou i ti zasvěcenější. Internetový marketing je asi jediná kniha o marketingu, kterou doporučuje Marek Prokop.

autor knihy

Vít Janouch má bohatou praxi s vyučováním univerzitních studentů.

někdy hledáte úpně jinou knihu
Věděli jste, že chápání vyhledávače se neustále zlepšuje, především díky naskenování velkého množství knih?